Zrealizowane audyty: 65000
Zrealizowane godziny szkoleniowe: 38000

Jest jakościowym pogłębionym badaniem Tajemniczy Klient.
Unikalna metodologia badawcza Quality Test™ jest przygotowywana od podstaw dla potrzeb każdego projektu. Metoda bazuje przede wszystkim na wiedzy z obszaru psychologii zachowań polskiego konsumenta/klienta B2B oraz na ogromnym międzynarodowym doświadczeniu praktycznym zespołu SANA. Ostatnim etapem usługi jest warsztat lub sesja Q&A, dzięki której dowiesz się, jak skutecznie zarządzać informacjami pozyskanymi w badaniu.

Z przyjemnością opowiemy dlaczego Quality Test™ ma najlepszą trafność (mierzy skutecznie zachowania pracownicze), rzetelność (ma powtarzalną jakość danych w kolejnych falach badania) i jest efektywnym narzędziem w zarządzaniu zespołem, dynamiką sprzedaży oraz celami jakościowymi.

Jest jakościowym pogłębionym badaniem deklaracyjnym realizowanym techniką F2F, CATI, CAWI, CAPI, PAPI często uzupełnianym także wywiadami IDI, FGI oraz analizami eksperckimi, prowadzonymi z użyciem technik projekcyjnych. Najsilniejszą stroną naszych badań jest wysoka spójność prób badawczych z założonymi projektowo profilami oraz unikalna formuła zbierania danych gwarantująca wyjątkowo wysoką trafność (mierzy skutecznie zachowania i procesy), rzetelność (ma powtarzalną jakość danych w kolejnych pomiarach).
Z przyjemnością opowiemy dlaczego Quality Study™ jest efektywnym narzędziem w dostarczaniu wysokojakościowych danych, niezbędnych w budowaniu strategii marketingowych, sprzedażowych oraz w zarządzaniu celami ilościowymi i jakościowymi Twojej organizacji.

Jest treningiem sprzedażowym grupowym lub indywidualnym realizowanym za pomocą autorskiej metodologii SANA pozwalającej na pozyskanie zaawansowanej, psychologicznej wiedzy sprzedażowej oraz na doświadczanie przez uczestnika emocji i procesów poznawczych mających wpływ na realne decyzje klientów, z którymi spotyka się w codziennej pracy.

Trening składa się z dwóch części: stacjonarnej - łączącej elementy interaktywnego wykładu, coachingu grupowego/indywidualnego, action learning oraz z części on the job training - prowadzonej w środowisku pracy uczestnika.
Z przyjemnością opowiemy w jaki sposób treningi Ex Sale™ wpływają na trwałą zmianę zachowań sprzedażowych, motywacji i satysfakcji z wykonywanej pracy.

Jest programem rozwojowym grupowym lub indywidualnym prowadzonym w formie warsztatu lub coachingu w obszarach:
komunikacja, inteligencja emocjonalna, indywidualne motywacje, style zachowań i cechy osobowości
budowanie zespołów, wpływ, zarządzanie, przywództwo
odporność na stres, konflikt, zmiana
trening trenera / badacza.

Z przyjemnością opowiemy w jaki sposób programy I Match™ wpływają na trwałą zmianę wzorów zachowań, cech, motywacji i postaw.

Accor Group
Almi Décor
American School of Warsaw
Apple
Apsys
Armani Jeans
Backaldrin
Baltona
Bierhalle
Blue House
BNP Paribas
Burberry
Calzedonia
Caterina
CH Arkadia
CH Bonarka
CH Factory
CH Fashion House
CH Fashion Outlet Wrocław
CH Galeria Krakowska
CH Galeria Słoneczna
CH Klif Gdynia
CH Klif Warszawa
CH Magnolia
CH Manufaktura
CH Posnania
CH Wola Park
City Security
Coccinelle
Dajar
Duka
E-buty
E. Zegna
Ewesa
Grupa Żywiec
Helios
Hugo Boss
Ibis
Instytuty Kosmetyczne dr. Irena Eris
Intimissimi
JW Construction
Kazar
Kręgliccy Restauracje
Legia
Lpp s.a.
Luxmed
Maczfit
Marella
Max Mara
mBank
Medicover
Neinver
Nestle
Odra/Otmuchów
Olsen
Papa Diego
Pennyblack
Pollini
Polsport
Prologis
PwC
Roland Berger Strategy Consultants
Sizeer
So! Coffee
Sphinx Restauracje
Stefanel
Swiss
Timberland
Torus
Vagabond
Venezia
Wedel
Wedel Pijalnie
Wrocław Fashion Outlet

Natalia Jaszczyk

Założycielka i dyrektor zarządzająca SANA Consulting

Absolwentka i wykładowca Uniwersytetu SWPS. Psycholog posiadająca wieloletnią praktykę w prowadzeniu badań rynkowych, szkoleń sprzedażowych, rozwojowych oraz coachingów. Międzynarodowe doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Skandynawii, Południowej Europie i Azji Południowo-Wschodniej.

Jej pasją jest projektowanie autorskich, innowacyjnych, szytych na miarę narzędzi badawczych, szkoleniowych i rozwojowych łączących interdyscyplinarną wiedzę naukową (m.in. z zakresu psychologii, sportu, dietetyki) z praktyką. Celem jej pracy jest przede wszystkim poprawa satysfakcji i efektywności zawodowej osób, które spotyka w realizowanych projektach.

W mojej pracy skupiam się przede wszystkim na ludziach. Mam przyjemność spotykać na swojej drodze bardzo wyjątkowe osoby, świadome swoich mocnych i słabych stron, otwarte na doświadczenie, zmianę, szukające nowości i bardzo mocno zorientowane na rozwój. Postrzegające rozwój jako holistyczną zmianę, dotyczącą nie tylko pojedynczych zachowań, ale także cech osobowości, czy charakteru, aż po codzienne nawyki i przyzwyczajenia. Często zdarza mi się, że po szkoleniu sprzedażowym wysyłam jego uczestnikom przepisy na zdrowe koktajle, dające im możliwość efektywnego funkcjonowania w trakcie szybkiego dnia w pracy.
Osobom, którym udzielam informacji zwrotnej w trakcie coachingu, czy po badaniu Tajemniczy Klient, niejednokrotnie rekomenduję dopasowane do ich potrzeb i stylu życia formuły uprawiania sportu. Największą satysfakcję czuję, jak wiem, że rzeczywiście z tych porad korzystają!

Naszą firmę tworzy zespół koordynatorów, trenerów i audytorów. Naszą wspólną wartością jest rozwój, wyróżnikiem indywidualne zaangażowanie w każdy projekt, miłością psychologia, zdrowie oraz work-life balance. Jesteśmy zdania, że taka mieszanka wiedzy i energii pozwala na dostarczenie wysokojakościowej, wyspecjalizowanej usługi, jaką z przyjemnością dla Ciebie wykonamy.
Chętnie się spotkamy i opowiemy więcej o nas!

Dla Klientów

tel.: +48 22 658 35 94
email: antoni.lesniewski@sana.com.pl

umów się na spotkanie

Dla Audytorów

tel.: +48 22 658 35 94
email: marta.hetko@sana.com.pl

aplikuj na audytora SANY